ASGARD - Zlověstné časy a DEFEATED - V bahnech

07.03.2010 14:08

 ASGARD - Zlověstné časy a DEFEATED - V bahnech

vychází v březnu 2010 U PANDA MUSIC
!!!!!!

CD si můžete zakoupit v našem e-shopu za 150kč/ks, neúčtujeme poštovné, ceny jsou
konečné. A pokud chcete ušetřit, CD si můžete koupit na koncertech skupin a ve vybraných
obchodech a to za CD za 100kč.
Majitelé dister, shopů atd.: Pište si o velkoobchodní ceny na: pandamusic@seznam.cz.
Výměny jsou vítány! Velkoobchodní ceny se týkají při odběru pěti a více kusů.
ASGARD - Zlověstné časy
Temný příběh z pera Jiřího "Big Bosse" Valtera, na pozadí
hypnotické hudby Asgardu...

 
asgard
PROMO ROZHOVOR ASGARD:
Celý rozhovor najdete na Panda Zinu.
 
SLYŠEL JSEM, ŽE SE JEDNÁ O PŘÍBĚH A TEXTY NAPSAL BIG BOSS, TEBE NEBAVÍ PSÁT TEXTY? KDO
TEXTOVAL VAŠE PŘEDEŠLÉ POČINY?

Zlověstné časy skutečně jsou výtvorem pera Jiřího. Všechny předchozí počiny Asgard jsem textoval já a měl
jsem připravené texty i na desku, co měla původně vyjít s předchozí sestavou. Texty dělám neustále, ovšem
nabídka od Jiřího Valtra byla pro mě mega výzva, známe se 25 let. Původně si myslel, že bych je nepřijal, když se
dosud nikomu nepodařilo mi vnuknout ani větu - natož celý text. Je to pro mě čest a především takové dílo
odmítnout bych si musel léta vyčítat.

O ČEM BUDE PŘÍBĚH NA NOVÉM CD POJEDNÁVAT?

Je to ucelené dílo - podstatě je to celé jen z fantazie Jury a vzhledem k tomu, že toto zajímavé téma
momentálně ještě sám studuji a srovnávám do hudby, tak bych to ještě nepopisoval.
KDYŽ SE ŘEKNE BLACK METAL, PLNO LIDÍ SI PŘEDSTAVÍ SATANISTY, JAK SE K TOMU STAVÍŠ TY? (K
SATANISMU OBECNĚ A TĚCH VĚCÍ KOL)
Satanista nemusí vyloženě poslouchat black metal, a člověk co poslouchá black metal nemusí být nutně
satanista. Docela mě udivuje, když po letech to peklo v některých lidech vyhasne. Ale to není zdaleka můj
případ.

NYNÍ SE VRAŤME K NATÁČENÍ CD, SLYŠEL JSEM DOBROU HLÁŠKU, ŽE ZPĚVÁCI HUDBĚ NEROZUMÍ,
CO TY NA TO, A JAKÝ JE TVŮJ VZTAH KE STUDIU K NATÁČENÍ ATD?

(smích): To jsem slyšel už tisíckrát. Na druhou stranu kolik muzikantů rozumí zpěvákům. Ale vážně - ve fungující
kapele má každý svoje místo (kromě výjimek), a když to v té smečce funguje a každý se umí postavit ke svému
kormidlu, pak je vše v pořádku. Jen mezi sebou nesmí ztratit komunikaci. Vztah k natáčení - jsem spíš live
zpěvák, ale třeba po vydání nové desky začnu milovat i práci ve studiu.

CO POVAŽUJEŠ ZA VÍC JAK DVACETILETOU KARIÉRU KAPELY ZA VRCHOL?

To je pecka otázka. Vrcholem mé víc jak dvacetileté kariéry považuji to, co se děje v současné době, především
s touto sestavou, a taky že jsem se toho všeho s vámi dožil.

ŽÁDOST O ROZHOVOR, ZASLÁNÍ CD NA RECENZI, KONCERTY:
pandamusic@seznam.cz
KONTAKT:
Mira Horejsek
miraasgard@seznam.cz
Icq: 580-038-682
KONCERTY:
Paramba
Tel.: 775/666058

OFICIÁLNÍ DISKOGRAFIE ASGARD:
-Kletba krále Stacha (2003)
-Bezmocné nebe (2005)
- Zlověstné časy (2010)

KRÁTCE Z HISTORIE:
Historie kapely Asgard sahá až do roku 1987, kdy jej zakládá frontman a zpěvák Mira
Horejsek. Kapela za svých takřka 20 let činnosti prošla neuvěřitelným množstvím změn jak
personálnich tak hudebních. Za tyto necelé dvě dekády vydala tři demo nahrávky - Road To
Devil (dnes již raritní, kultovní záležitost), Hraběnka Bathory a Asgard. Debutní CD Kletba
Krále Stacha a EP Bezmocné Nebe. Z původní sestavy zůstal jen Mira - zpěv. Dalšími členy
kapely jsou: Filip Smetana (ex-Thief, BigBoss)- bicí, Parambucha (Solfernus, YBCA) -
basa, Pačess (Defeated, Necronomicon, Desmödus) - kytara a Honza Zbavitel - kytara.
Kapela se mimo jiné již několikrát potkala na pódiu s takovými veličinami, jako
jsou Root, Törr nebo s Misanthrope (Francie) a vždy se setkala s velmi pozitivním ohlasem. S
kapelou Root došlo i k užší spolupráci, jak je možno slyšet např. z nahrávky Kletba Krále
Stacha. Další spolupráce s Big Bossem je nové dílo "", pro které napsal všechny texty. A děj
se vůle Satanova...
DALŠÍ INFO:
https://bandzone.cz/asgard
https://www.myspace.my/asgardczech
 
Defeated - V Bahnech
Kytarista skupiny Asgard Pačess se představuje se svou skupinou
DEFEATED a přináší nám dekadentní dílo V Bahnech!
defeated
 

PROMO ROZHOVOR DEFEATED:
PRÁVĚ VYCHÁZÍ NOVÉ CD V BAHNECH, CO NÁS NA NĚM ČEKÁ? JAKÁ JE HUDEBNÍ A
TEXTOVÁ NÁPLŇ?

Na novém cd V Bahnech se ukrývá přes 40 minut hudby a jako bonus čeká posluchače videoklip Lože
vyvrhelovo. Po hudební stránce se jedná stále o old school metal (snad black/thrash). Hudba je to nemoderní a
dávno mrtvá, proto inklinuje k dekadenci (alespoň pro mne). V dnešní době stará škola bývá označována jako
zbytečná. Já to tak nevnímám a věnuji se nemoderním hudebním postupům, často jednoduchým (možná i
otřepaným), avšak silným melodiím. V textech si všímáme odvrácených a odlišných lidských vlastností, nebo se
autor textů Štěpán nechává inspirovat životem a přenáší své zážitky do textů.
 
 
 
MLUVIL JSI O BONUSU V PODOBĚ VIDEA. ŘEKNI NÁM K NĚMU NĚCO BLÍŽ.

Je to videoklip k válu Lože vyvrhelovo, tato skladba se poprvé zjevila na našem demu, Znovu živí a stala se
natolik oblíbenou, že jsme se rozhodli natočit k ní video. O režii, střihy a zpracování se postaral náš kamarád
Radek Jadomek a ve spolupráci s Liborem Veselým vytvořili parádní tým a natočili jsme tohle to Black metalové
peklo ze staré školy. Je to samej čert :-)

KDYŽ SE ŘEKNE BLACK METAL, PLNO LIDÍ SI PŘEDSTAVÍ SATANISTY, JAK SE K TOMU STAVÍŠ
TY? (K SATANISMU OBECNĚ A TĚCH VĚCÍ KOL)

Přijde mi to spíš úsměvný. Každej metalista je hned satanista. Jakmile máš dlouhý vlasy, tak tě společnost
odhodí mimo sebe! To je přežitek z dob bolševika! Hnus že! No a dnešní demokratická doba je tolik solventní,
že tě neodsuzuje podle vzhledu a dlouhých vlasů, ale rovnou z tebe udělá debila dle primitivního seriálu
z nějaké komerční televizní stanice.
K satanismu se nijak nestavím - nemám na to čas, neboť ani bůh ani ďábel mi obživu a vše potřebné k životu
nezaplatí! Serou na mě, tak já na ně na oba taky!

NEMÁ SMYSL SE NEZEPTAT NA TVÉ HUDEBNÍ AKTIVITY MIMO DEFEATED. POVĚZ, CO TAM
MÁŠ JEŠTĚ???

(smích): No je toho hodně. Hraji ve třech skupinách a v současné době rozjíždím aktivity ještě ve dvou
projektech. Prozradím, že se jedná o Desmödus a Necronomicon. No a největší prostor teď věnuji skupině
Asgard, neboť nám vychází taktéž nová deska a následuje tour a hromada koncertů, takže to ostatní budu
trochu omrdávat.

CO POVAŽUJEŠ ZA SVOJI KARIÉRU ZA NEJVĚTŠÍ ÚSPĚCH ČI VRCHOL?

Tak především doufám, že mě ten největší úspěch teprve čeká :-) Ale kdybych se na to třeba zítra vysral, tak
zase můžu říct, že jsem natočil několik demo nahrávek s různými skupinami, pár CD a odjel jsem hromadu
koncertů, na kterých jsem se potkal z mnoha úžasnými lidmi.

NA ZÁVĚR TAKOVÁ PERLIČKA O TOBĚ. PRÝ POSLOUCHÁŠ POŘÁD DOKOLA JEN BLACK
SABBATH A BATHORY?

Ano to je pravda! A každý si ze mě dělá legraci. No co už, znám samozřejmě hromadu kapel, ale tyhle dvě beru
opravdu vážně.

ŽÁDOST O ROZHOVOR, ZASLÁNÍ CD NA RECENZI, KONCERTY:
pandamusic@seznam.cz
KONTAKT:
Pačess
Paces-Defeated@seznam.cz
Icq: 373 - 278 - 797
DALŠÍ INFO:
www.bandzone.cz/defeated
www.pacessmusic.eu
>PANDA E - SHOP: Prodej CD, DVD, MC, LP.
>PANDA E - ZINE: Zaměření na CZ/SK scénu.
www.pandamusic.eu
Již vyšlo, koupíte v našem E-SHOPU
>MAJSTER KAT - Svätá zvrhlosť - Old school technic thrash metal made in Slovakia.
>INSANE - Finite number of exits ?! - Neo Thrash Metal. Obsahuje MP3, videoklip...
>PROSEKTURA - Prosektura - Thrash H/C legendy z Tábora.
>WYRM - Wandering Northwards + The Glyph - CD severočeské black metalové skupiny.
>SABATHORY - Old Scars Are Opening - Druhé CD této pure death metalové skupiny.